PDA

View Full Version : "wadah lesehan bubuhan mahasiswa banjar"



dyelewer
04-01-2011, 07:40 PM
Ayja.. yang merasa mahasiswa di banjarmasin, masuk aja kesini kita bepanderan..

mau bekumpulan ? mau betakun takun masalah kuliah ? mau betakun apa kah apa kah.. kadada yang menangati jua..


Masuk aja dulu kesini biar pada kenal :cerutu:

zhencingpink
07-01-2011, 09:08 AM
mantan alumni stie, umpat absen ja, soalnya tetanggaan ma unlam pank

4d3pc
08-01-2011, 05:28 PM
bukan orang banjar....orang melayu....:haha:

ishakberiman
18-01-2011, 06:13 PM
Dari Malang kak
salam satu jiwa...

Aqua
25-01-2011, 04:25 PM
ikut absen :listen:
saia skarang juga tinggal di Banjarmasin kok
kuliahnya juga di fekon :lalala:

dyelewer
25-01-2011, 07:02 PM
ikut absen :listen:
saia skarang juga tinggal di Banjarmasin kok
kuliahnya juga di fekon :lalala:

waaaa.. akhirnya,,, :haha:
ada juga temen,, aku di fekon juga.. di manajemen sem 4,,

and you bro?

Aqua
26-01-2011, 12:00 PM
akuntansi, semester 6 :XD:

johnsheldon
29-01-2011, 09:40 PM
dlu gw mantan alumni situ
tapi sudah gk lg
semester 4 langsung pindah ke bandung deh kul disana

eternal10
12-04-2011, 11:20 AM
ulun urang teknik banjarbaru pang
tapi ketua rt ulun pembantu dekan di fekon :)

Drei
27-05-2011, 01:57 PM
ulun urang teknik banjarbaru pang
tapi ketua rt ulun pembantu dekan di fekon :)

ui.....teknik apa ikam........

nuada
09-07-2011, 11:37 AM
lun unlam banjarbaru nah....^_^
umpat beduduk nah d mari....hehe
salam kenal

ditapermana
29-07-2011, 10:31 PM
rasanya ada jua Dosen Fekon Unlam umpat di indowebster.web.id ni... cuma kd ingat nama akunnya.. he...

Hibaki
30-07-2011, 08:06 AM
Nah hanyar malihat ni thread... ulun anak unlam Banjarbau tinggal d banjarmasin...

ojisa
04-08-2011, 04:47 AM
umpat absen nah,,, he
buka idws biasany "me'unting" donlotan ja,,
coba2 ja ikut forum,, biar kd trlalu gaptek,, liati ja brap bting postingan ane,, hehe

ojisa
04-08-2011, 04:48 AM
umpat absen nah,,, he
buka idws biasany "me'unting" donlotan ja,,
coba2 ja ikut forum,, biar kd trlalu gaptek,, liati ja brap bting postingan ane,, hehe

reita890
14-08-2011, 12:38 AM
fekon unlam 2008 nah.

vidi
18-08-2011, 07:38 PM
Q dulu di fekon jua nh angkatan 2006 jurusan manajemen..
Adakh disini yg seangkatan kalau kenal..

alc4tras
23-08-2011, 08:50 PM
y ryrtbuynteynetruerytsn

alc4tras
23-08-2011, 08:51 PM
r3n wn7tn7e78etn t7nt

alc4tras
23-08-2011, 08:52 PM
dyb rtyr8o9 n73ywwny e8w

alc4tras
23-08-2011, 08:52 PM
743b5yvb w4733b47av bt47 4b36475v

alc4tras
23-08-2011, 08:53 PM
y44tb5b73cnunvt7 5n7

alc4tras
23-08-2011, 08:53 PM
b44unn7374omv33ajv77n j

alc4tras
23-08-2011, 08:54 PM
cb74btcb6vc6465vc6

alc4tras
23-08-2011, 08:55 PM
r tctb7bcbtcawctacrh

alc4tras
23-08-2011, 08:56 PM
etcrruyt6e565v6bybbr

alc4tras
23-08-2011, 08:57 PM
crbcutcrbectbbrybcre

alc4tras
23-08-2011, 08:57 PM
tcbetrb bctr btcrrrct

alc4tras
23-08-2011, 08:58 PM
rbcbb7yc56xw6w7c74

alc4tras
23-08-2011, 09:00 PM
tctbxrcbactbuctct

dyelewer
24-08-2011, 04:43 PM
^

bunguuullnya :onfire:

apa maksud :awas:

Mikia
16-09-2011, 11:43 PM
bah hanyar aja telihat thread ini :hoho:

pas banar nah, ulun urang unlam jua, di teknik :hoho:

tapi thread adakah urang banjar disini pina sunyi wayahini :sepi:

Drei
01-12-2011, 04:58 PM
byctbctntc7nwncnjt
nanaytcctrtntnhscr
aeyc uncnnucctbctr
tctbxrcbactbuctct

dua halaman isinya junk....
parahnya dari satu orang.....
ampun dah....

rivanol
01-12-2011, 08:32 PM
aku urg unlm bjar jua, umpat bgabung nah,

aldymrvica
02-12-2011, 05:37 PM
woy, ak Unlam jua. tp lain fekon...

hiruma_youichi66
03-12-2011, 05:13 PM
woy, ak Unlam jua. tp lain fekon...

unlam bjb?:???:

aldymrvica
04-12-2011, 05:58 PM
unlam bjb?:???:

yup, unlam bjb

Drei
10-12-2011, 06:35 AM
@^
oh...sakalinya ada jua penghuni unlam bjb di sini ....
jurusan apa ikam....?

acul
13-12-2011, 08:09 AM
unlam dimana yah?
tadi ane kirain untan :hahai:

brownswiss
16-12-2011, 10:07 AM
UNLAM bjb jua nah... :haha:
Tpi sudah lulus pank.. :elegan:

skali2 ulah kopdar pank..
sekira rame jua kita bepandiran di lounge
usul ja pank nah :ehem:

Drei
16-12-2011, 10:12 AM
UNLAM bjb jua nah... :haha:
Tpai sudah lulus pank.. :elegan:

sama jua abang ai...
bakas lulusan fakultas mana piyan...?

aldymrvica
17-12-2011, 07:49 AM
@^
oh...sakalinya ada jua penghuni unlam bjb di sini ....
jurusan apa ikam....?

aku jurusan teknik kimia...situ pank?

salam kenal sbrataan lah

Drei
17-12-2011, 08:04 AM
aku jurusan teknik kimia...situ pank?

salam kenal sbrataan lah

ah...ana teknik sipil.....^^
satu kampus ja kita...
tp sayagnya ana dah lulus :hmm:
yoi..salam kenal jg

brownswiss
17-12-2011, 08:56 AM
sama jua abang ai...
bakas lulusan fakultas mana piyan...?

fakultas Pertanian nah...
angkatan brpa situ??
aq 2006 :haha:

Drei
17-12-2011, 09:13 AM
fakultas Pertanian nah...
angkatan brpa situ??
aq 2006 :haha:

ou...masih tuhaan piyan rupanya...
ulun angkatan 2007

aldymrvica
18-12-2011, 08:36 AM
ah...ana teknik sipil.....^^
satu kampus ja kita...
tp sayagnya ana dah lulus :hmm:
yoi..salam kenal jg

angkatan thn brp?
owh, kk angkatan nih kisah ny, hehe

hamkakf
01-01-2012, 01:11 AM
kalo mantan mahasiswa boleh ikutan
tahun 2000, fakultas hukum unlam

mer_curry
08-01-2012, 04:07 PM
ulun bahari punya rumah parak unlam, daerah kayutangi gangnya masuk pas sebelah kiri unlam tp pindahan sudah :haha:

Drei
08-01-2012, 04:16 PM
ulun bahari punya rumah parak unlam, daerah kayutangi gangnya masuk pas sebelah kiri unlam tp pindahan sudah :haha:

oh...jalur berapa rumah kam bahari, mer....
kebetulan rumah ana yg di banjar di kayu tangi jw...

aldymrvica
25-01-2012, 10:55 PM
sunyi banar ih, kddan lagi urang nih?
tp, yakin za pank ulun, padahal bnyk aja mahasiswa unlam yang ada idws nih, haha

nonoe_shadows
08-02-2012, 03:47 PM
Umpat bakajal mank lah urank marabahan,,..:oghoho:
Ulun masih SMA hehe..,balum kuliah...:oghoho:
Umpat batakun pank,diunlam tu ada pusat studi bahasa korea kalo??
Misalnya lain mahasiswa unlam tu kawa umpat les bahasa korea lah di situ??
hehehe...
Makasih mank ae..
:oghoho::ogtop:

pearlwhy
19-02-2012, 07:24 PM
umpat begabung lah
walau lain urang unlam, tapi banyak kawan kuliah disana
salam kena

aldymrvica
20-04-2012, 12:45 AM
Umpat bakajal mank lah urank marabahan,,..:oghoho:
Ulun masih SMA hehe..,balum kuliah...:oghoho:
Umpat batakun pank,diunlam tu ada pusat studi bahasa korea kalo??
Misalnya lain mahasiswa unlam tu kawa umpat les bahasa korea lah di situ??
hehehe...
Makasih mank ae..
:oghoho::ogtop:

nah, kurang tahu lah mun pusat studi bahasa korea tuh, hnyr ini pank mandangar nah, soalnya ak di kampus banjarbaru, mgkn buhan FKIP kw menjawabakan nih?


umpat begabung lah
walau lain urang unlam, tapi banyak kawan kuliah disana
salam kena

silahkan mang, salam kenal

pearlwhy
20-04-2012, 11:46 PM
nah, kurang tahu lah mun pusat studi bahasa korea tuh, hnyr ini pank mandangar nah, soalnya ak di kampus banjarbaru, mgkn buhan FKIP kw menjawabakan nih?



silahkan mang, salam kenal

salam kenal jua nah :hi:
situ kuliah di unlam kah?

PoringPoring
03-05-2012, 12:24 PM
Yup Untan...angkatan 2005 mahasiswa abadi..............

pearlwhy
07-05-2012, 01:02 AM
Yup Untan...angkatan 2005 mahasiswa abadi..............

wah senior banar nih :matabelo:

hidayatdoni
07-05-2012, 07:02 PM
Salam kenal bro
mahasiswa unlam yg msh newbie :obhi:

aldymrvica
17-05-2012, 11:02 PM
salam kenal jua nah :hi:
situ kuliah di unlam kah?

inggih, unlam jua? pian pank?

wah, sama nah interisti jua, hehe

pearlwhy
19-05-2012, 11:42 PM
inggih, unlam jua? pian pank?

wah, sama nah interisti jua, hehe
lain unlam saya kk, mendaftar disana kada diterima dulu :XD:

wah ada kawannya nah :peluk:

aldymrvica
21-05-2012, 07:02 PM
lain unlam saya kk, mendaftar disana kada diterima dulu :XD:

wah ada kawannya nah :peluk:

iya am nah, supaya rami trit di sini, kd tp ada orang ny

Fahri_aihara
21-06-2012, 02:27 PM
Kalau orang Fisip kada boleh umpat kah...?

pearlwhy
26-06-2012, 02:56 PM
iya am nah, supaya rami trit di sini, kd tp ada orang ny
ngalih internet bisa disana, jadi jarang masuk idws pinanya
tahunya main FB lawan twitter ja :facepalm:
mun capat internet dsana ntar tahu ae lawan idws :hehe:

Kalau orang Fisip kada boleh umpat kah...?
silakan ja :hi:

aldymrvica
14-07-2012, 12:09 AM
Kalau orang Fisip kada boleh umpat kah...?

silahkan aja, terbuka gsn sbrataan mahasiswa Unlam


ngalih internet bisa disana, jadi jarang masuk idws pinanya
tahunya main FB lawan twitter ja :facepalm:
mun capat internet dsana ntar tahu ae lawan idws :hehe:

silakan ja :hi:

haha, fb lwn twitter aja jar

pearlwhy
14-07-2012, 11:43 AM
silahkan aja, terbuka gsn sbrataan mahasiswa Unlam



haha, fb lwn twitter aja jar

kada dulak kah yu main FB tuh, aku ja dulak dah
jarang banar membuka, bisa sebulan sekali ja :sigh:
apalagi twitter, banyak alay berkicau :lol:

aldymrvica
16-07-2012, 06:10 PM
kada dulak kah yu main FB tuh, aku ja dulak dah
jarang banar membuka, bisa sebulan sekali ja :sigh:
apalagi twitter, banyak alay berkicau :lol:

ulun mun FB tu dibuka aja, hbs tu kd diudak2, cuma kalo ada info2 di kampus bnr ae, rancak lwt FB.

mun twitter msh rancak, buhan kawanan jua pank, yg alay2 langsung unfollow aja :D



tp, yg pasti forum sbelah pank yg rancak banar --> forum K (tau ae lo, haha)

pearlwhy
19-07-2012, 02:42 AM
Salam kenal bro
mahasiswa unlam yg msh newbie :obhi:
wah 2 bulan kemarin ngaku nubie,wahini dah mvu ja :hoho:

ulun mun FB tu dibuka aja, hbs tu kd diudak2, cuma kalo ada info2 di kampus bnr ae, rancak lwt FB.

mun twitter msh rancak, buhan kawanan jua pank, yg alay2 langsung unfollow aja :D



tp, yg pasti forum sbelah pank yg rancak banar --> forum K (tau ae lo, haha)
jarang lalu tebuka fb wahini nah, sudah habis raminya
mun twitter kada tapi umpatan jua, banyak tweet kada tapi penting jua pang :hehe:
kaskus kah, gabung rks lah?

art_026
22-07-2012, 07:47 PM
absen nah.. alumni unlam angkatan 2005.. salam kenal :)

sotoayam13
24-07-2012, 08:09 PM
umpat absen jua lah
sorang unlam jua nah
anak fekon jurusan manajemen
tgal ekstensi hanya ja tahun neh masuk
ad info kah kyp kuliah ekstensi to

pearlwhy
26-07-2012, 01:20 AM
absen nah.. alumni unlam angkatan 2005.. salam kenal :)
halo mang :hi:

umpat absen jua lah
sorang unlam jua nah
anak fekon jurusan manajemen
tgal ekstensi hanya ja tahun neh masuk
ad info kah kyp kuliah ekstensi to
nih amang yang di kaskus tuh kah
ada jua idnya sotoayam :peace:

sotoayam13
26-07-2012, 10:17 PM
halo mang :hi:

nih amang yang di kaskus tuh kah
ada jua idnya sotoayam :peace:

nah bjur mang ay bka cabang disini cari suasana lain

aldymrvica
27-07-2012, 12:27 AM
jarang lalu tebuka fb wahini nah, sudah habis raminya
mun twitter kada tapi umpatan jua, banyak tweet kada tapi penting jua pang :hehe:
kaskus kah, gabung rks lah?

inggih, gabung ae di RKS jua


absen nah.. alumni unlam angkatan 2005.. salam kenal :)

halo salam kenal jua, wih kaka angktan nie hitungan ny, hehe


umpat absen jua lah
sorang unlam jua nah
anak fekon jurusan manajemen
tgal ekstensi hanya ja tahun neh masuk
ad info kah kyp kuliah ekstensi to

siap, salam kenal jua lah

sotoayam13
27-07-2012, 05:07 PM
inggih, gabung ae di RKS jua



halo salam kenal jua, wih kaka angktan nie hitungan ny, hehe



siap, salam kenal jua lah
sorang hanya di terima nah di ekstensi manajemen
tp msh bingung nah masalah jadwal perkuliahan ada tahu kah situ

pearlwhy
27-07-2012, 06:02 PM
nah bjur mang ay bka cabang disini cari suasana lain
haha sunyi nah rks
tapi disini sama ja sunyinya :keringat:

inggih, gabung ae di RKS jua



halo salam kenal jua, wih kaka angktan nie hitungan ny, hehe



siap, salam kenal jua lah
wah gabung jua kah
sama ja berarti :p

hidayatdoni
27-07-2012, 08:25 PM
wah 2 bulan kemarin ngaku nubie,wahini dah mvu ja :hoho:




:malu1: ah saya kan sering ngejunk di sf anime ama console makanya jdi MVU
ttp aza masih seorg newbie yg :elegan:
kuliah di unlam jg ya mas bro ?
jurusan apa nich

aldymrvica
28-07-2012, 03:25 PM
sorang hanya di terima nah di ekstensi manajemen
tp msh bingung nah masalah jadwal perkuliahan ada tahu kah situ

nah, kita beda fakultas pank, langsung btakun ae ke program studinya


haha sunyi nah rks
tapi disini sama ja sunyinya :keringat:

wah gabung jua kah
sama ja berarti :p

di sini sunyi banar, haha


ID kaskus ny apa?

Jamalrahmat
28-07-2012, 09:12 PM
Post lawas kada papa...
Umpat absen jua.

Ulun PGSD Unlam angkatan 2010.
Salam kenal lawan dangsanak barataan.

aldymrvica
29-07-2012, 12:26 AM
Post lawas kada papa...
Umpat absen jua.

Ulun PGSD Unlam angkatan 2010.
Salam kenal lawan dangsanak barataan.

sip, salam kenal jua lah

sotoayam13
29-07-2012, 10:40 AM
nah, kita beda fakultas pank, langsung btakun ae ke program studinya



di sini sunyi banar, haha


ID kaskus ny apa?

jurusan apa mang

dir
29-07-2012, 09:03 PM
alumni Unlam angkatan 2007 :malu2:

hidayatdoni
29-07-2012, 09:49 PM
alumni Unlam angkatan 2007 :malu2:

slm knal k2
saya msh newbie nich di unlam :tampan:

aldymrvica
30-07-2012, 02:01 PM
jurusan apa mang

jurusan teknik kimia :D

sotoayam13
31-07-2012, 09:42 PM
jurusan teknik kimia :D
beh pelajaran yg sorang benci kimia tuh

aldymrvica
01-08-2012, 03:23 PM
beh pelajaran yg sorang benci kimia tuh

umay lah bisa benci kytu, haha

pearlwhy
01-08-2012, 03:26 PM
:malu1: ah saya kan sering ngejunk di sf anime ama console makanya jdi MVU
ttp aza masih seorg newbie yg :elegan:
kuliah di unlam jg ya mas bro ?
jurusan apa nich
wah nyaman kah disana ngejunk :p
lain mang, kada diterima ane di unlam nah :malu

nah, kita beda fakultas pank, langsung btakun ae ke program studinya



di sini sunyi banar, haha


ID kaskus ny apa?
idnya hitambiru (bhs inggrisnya :malu )

Post lawas kada papa...
Umpat absen jua.

Ulun PGSD Unlam angkatan 2010.
Salam kenal lawan dangsanak barataan.
salam kenal jua lah :hehe:

alumni Unlam angkatan 2007 :malu2:
jurusan apa kk?

hidayatdoni
02-08-2012, 08:17 AM
wah nyaman kah disana ngejunk :p
lain mang, kada diterima ane di unlam nah :malu


tentu aza aman k2 klau kita junk-nya bermanfaat jdi member lain :hehe:
sekarang aza mau ngurusin thread emulator psp dsna :dead:

em masuk mn nich k2 atau kerja :???:

=================================
bnyak juga ank idws di kalsel knapa tdk diadakan jumpa temu ya :iii:

shin_taikou
02-08-2012, 11:49 PM
wew~~~ anak Fekon Unlam numpang ngabsen... hahay~

Ika_Ye
08-08-2012, 01:16 PM
Sama uln orang teknik jua,,, hanyar semester semalam lulusnya

aldymrvica
15-08-2012, 08:32 AM
wew~~~ anak Fekon Unlam numpang ngabsen... hahay~

silahakan, salam kenal.
angkatan brp?


Sama uln orang teknik jua,,, hanyar semester semalam lulusnya

nah, teknik jurusan apa nih?

boutaboutnuza
20-08-2012, 10:17 AM
ane d unlam,, cuman d fkip b.ing,, baru lulus,,,

aldymrvica
24-08-2012, 12:51 AM
ane d unlam,, cuman d fkip b.ing,, baru lulus,,,

salam kenal :D



met idul fitri ya semuanya, mohon maaf lahir batin

pearlwhy
24-08-2012, 12:53 AM
salam kenal :D



met idul fitri ya semuanya, mohon maaf lahir batin

maaf lahir bathin jua nah
kalo ae ada salah dimaafkan lah :xiexie:

aldymrvica
30-08-2012, 09:27 PM
maaf lahir bathin jua nah
kalo ae ada salah dimaafkan lah :xiexie:

heeh nah, berelaan kita



tgl 4 sept kah jar mulai masuk kuliah?

pearlwhy
31-08-2012, 04:07 AM
heeh nah, berelaan kita



tgl 4 sept kah jar mulai masuk kuliah?

:xiexie:
heeh jar, mun efektif jua tanggal seitu :hihi:

hidayatdoni
31-08-2012, 04:43 AM
:xiexie:
heeh jar, mun efektif jua tanggal seitu :hihi:

Paling2 nanti masih bnyak lum masuk kuliah :hihi:

pearlwhy
31-08-2012, 03:37 PM
Paling2 nanti masih bnyak lum masuk kuliah :hihi:

udah jelas itu :hoho:
nambah waktu liburan sendiri :lol:

aldymrvica
31-08-2012, 11:45 PM
:xiexie:
heeh jar, mun efektif jua tanggal seitu :hihi:

ya, ngaret seminggu lah, haha


Paling2 nanti masih bnyak lum masuk kuliah :hihi:

pastinya, minggu awal cuma buat mahasiswa baru pengenalan kampus, mahasiswa lama, entar2 aja

nonoe_shadows
02-09-2012, 10:40 PM
umpat batakun pank mang (maafnyamunsalahtempat)... :???:
di bjm tu les gitar ada dimananya yoe? (soalnya d mrb kadada :madesu: :nangis: )

manyuz161
03-09-2012, 12:44 PM
umpat batakun pank mang (maafnyamunsalahtempat)... :???:
di bjm tu les gitar ada dimananya yoe? (soalnya d mrb kadada :madesu: :nangis: )

Di Gatot Subroto ada Les Musik,
Ampunnya Purwacaraka, cari ja, di higa Restorant masakan padang wa ae

nonoe_shadows
03-09-2012, 01:56 PM
Di Gatot Subroto ada Les Musik,
Ampunnya Purwacaraka, cari ja, di higa Restorant masakan padang wa ae

munnya nank di rumah2 biasa/studio2 halus aja pank adalah yoe :???:, mun di situ anu banar kaitu nah ...

manyuz161
03-09-2012, 06:21 PM
munnya nank di rumah2 biasa/studio2 halus aja pank adalah yoe :???:, mun di situ anu banar kaitu nah ...

nah amun dirumah kdd tedangar pank,,
hi'ih pank, dari namanya ja ketahuan dah larangnya tu, x_x

hidayatdoni
03-09-2012, 08:57 PM
udah jelas itu :hoho:
nambah waktu liburan sendiri :lol:

Pastinya
kcuali yg buat anggota himanya pasti tak bisa nambah jatah liburan :lol:


ya, ngaret seminggu lah, haha



pastinya, minggu awal cuma buat mahasiswa baru pengenalan kampus, mahasiswa lama, entar2 aja

masih mending minggu awal kalau dosennya ampe malas masuk bisa2 baru 1 bulan baru masuk dosennya :garing:

aldymrvica
04-09-2012, 01:20 PM
masih mending minggu awal kalau dosennya ampe malas masuk bisa2 baru 1 bulan baru masuk dosennya :garing:

tapi, tahun akademik baru nih rami pank, melihati mahasiswa baru, hahay

umpat btakun pank, minta link, forum bubuhan banjar di indowebster?

dyelewer
07-09-2012, 09:31 PM
banyak jua ternyata mhasiswa banjar d idws lah..

umpat lewat z am di thread sorang, kena ku ganti z gent judulnya.. " Kumpulan Bubuhan Mahasiswa Banjay" :lol: ....

semester 7 dah kada terasa, setahun lagi hanyar lulus dari fekon..

aldymrvica
08-09-2012, 01:19 PM
banyak jua ternyata mhasiswa banjar d idws lah..

umpat lewat z am di thread sorang, kena ku ganti z gent judulnya.. " Kumpulan Bubuhan Mahasiswa Banjay" :lol: ....

semester 7 dah kada terasa, setahun lagi hanyar lulus dari fekon..


wow, ampun thread datang, salam kenal dulu nah.

nah, bujur tu, ganti judulnya, kalo perlu tambahi kata2 "Official Thread" dimukanya, haha...

alhamdulillah, sdh smstr 9, mudahan ae kw lulus nah awal 2013

hidayatdoni
08-09-2012, 06:24 PM
tapi, tahun akademik baru nih rami pank, melihati mahasiswa baru, hahay

umpat btakun pank, minta link, forum bubuhan banjar di indowebster?

:garing: kg asik ah para maba-nya pina manja smua
gr2 nongol peraturan baru yg gajes jdi para mabanya pina bnyak tingkah :pistol:


banyak jua ternyata mhasiswa banjar d idws lah..

umpat lewat z am di thread sorang, kena ku ganti z gent judulnya.. " Kumpulan Bubuhan Mahasiswa Banjay" :lol: ....

semester 7 dah kada terasa, setahun lagi hanyar lulus dari fekon..

:lol::lol: ganti aza bang
situ semester 7 ya moga aza lulus thn nich ya bang
ane aza baru semester 5
=========================================
hari pertama masuk ngebosanin
dosennya pada kg ad smua :tega:

aldymrvica
08-09-2012, 10:58 PM
:garing: kg asik ah para maba-nya pina manja smua
gr2 nongol peraturan baru yg gajes jdi para mabanya pina bnyak tingkah :pistol:


nah, apa nih? ketinggalan habar nah? peraturan kyp maksudnya?
maklum mahasiswa angkatahn tuha, jarang ke kampus, jd ketinggalan habar

armuni
24-09-2012, 10:40 AM
Absen aja nah dari fk unlam bjb
:thumbup::thumbup:

dikirim dari kalimantan menggunakan tapatalk 2

aldymrvica
29-09-2012, 12:10 PM
Absen aja nah dari fk unlam bjb
:thumbup::thumbup:


yow, salam kena, fk angkatan brp nih?
btw itu, emot ny dari forum sebelah, hehe

LulzSec
29-09-2012, 02:27 PM
umpat bakajal mang lah.. ulun urang poltek png nah..

pearlwhy
29-09-2012, 04:17 PM
Absen aja nah dari fk unlam bjb
:thumbup::thumbup:

dikirim dari kalimantan menggunakan tapatalk 2

yow, salam kena, fk angkatan brp nih?
btw itu, emot ny dari forum sebelah, hehe
wew ada anak kedokteran nih :matabelo

umpat bakajal mang lah.. ulun urang poltek png nah..

apa nang dikajalakan
masih muat tempatnya nah :malu

armuni
30-09-2012, 06:36 AM
yow, salam kena, fk angkatan brp nih?
btw itu, emot ny dari forum sebelah, hehe

Angkatan 2010 bro :)

dikirim dari kalimantan menggunakan tapatalk 2

aldymrvica
01-10-2012, 09:32 PM
umpat bakajal mang lah.. ulun urang poltek png nah..

silahkan mang, tp jgn dikajal2 banar, kasian yg lain, haha


wew ada anak kedokteran nih :matabelo


ulun anak teknik :D

armuni
02-10-2012, 07:26 AM
silahkan mang, tp jgn dikajal2 banar, kasian yg lain, haha



ulun anak teknik :D

Salam kenal @aldymrvica. Arsitek atau sipil nih? Klo aq fk prodi keperawatan.



wew ada anak kedokteran nih :matabelo


apa nang dikajalakan
masih muat tempatnya nah :malu

Ane dari fk Prodi keperawatan bro.

dikirim dari kalimantan menggunakan tapatalk 2

aldymrvica
05-10-2012, 03:28 PM
Salam kenal @aldymrvica. Arsitek atau sipil nih? Klo aq fk prodi keperawatan.


ak teknik kimia 2008...owh, PSIK kah, bnyk ae kwnku di situ, tp sdh lulus

hidayatdoni
05-10-2012, 06:42 PM
ak teknik kimia 2008...owh, PSIK kah, bnyk ae kwnku di situ, tp sdh lulus
wah teknik kimia ya om
saya dri teknik sipil om
ktnya sih hari nich ad makrab teknik :iii:

aldymrvica
07-10-2012, 12:30 AM
wah teknik kimia ya om
saya dri teknik sipil om
ktnya sih hari nich ad makrab teknik :iii:

weh, sipil kah? angkatan brp?
iya ada makrab, tp ak kd ke sana, koler, haha

pearlwhy
07-10-2012, 01:43 AM
wah teknik kimia ya om
saya dri teknik sipil om
ktnya sih hari nich ad makrab teknik :iii:

wah serem kayaknya nih makrab teknik :takut:

hidayatdoni
07-10-2012, 04:23 AM
weh, sipil kah? angkatan brp?
iya ada makrab, tp ak kd ke sana, koler, haha

pingin datang sih tpi krena udh d bjm jdi malas aza deh :garing:
angkatan 2010 om
bisa nich saling rampok-rampokan data :garing:


wah serem kayaknya nih makrab teknik :takut:

makrab teknik tdk serem kok pling kalau berantem ancur kampus ntr :garing:
lgpula di teknik yg ampe mau berantem cuma tambang ama sipil doang sprti waktu bntrok final futsal kmarin :garing:

pearlwhy
07-10-2012, 07:45 AM
pingin datang sih tpi krena udh d bjm jdi malas aza deh :garing:
angkatan 2010 om
bisa nich saling rampok-rampokan data :garing:



makrab teknik tdk serem kok pling kalau berantem ancur kampus ntr :garing:
lgpula di teknik yg ampe mau berantem cuma tambang ama sipil doang sprti waktu bntrok final futsal kmarin :garing:

itu namanya serem :garing:
wow tambang vs sipil ya :matabelo
mesin gak ada ya?

killingmeinsidex
07-10-2012, 08:18 AM
Salam Maba dari Fekon Unlam Nah.. :hahai:

goblin89
07-10-2012, 04:41 PM
kalau cuma mau ngobrol dilonje aja yakk
:unyil:

pearlwhy
07-10-2012, 05:17 PM
wah judulnya berubah nih :matabelo

kalau cuma mau ngobrol dilonje aja yakk
:unyil:
kalo ngobrol di lounge tentang kampus sini takutnya oot om :malu

hidayatdoni
07-10-2012, 07:44 PM
itu namanya serem :garing:
wow tambang vs sipil ya :matabelo
mesin gak ada ya?

mesin kg masuk final
klaunya masuk pling2 jg ngikut berantem :garing:
yg berantem juga suporternya
maklum teknik kampusnya yg harimnya sdikit :garing:


kalau cuma mau ngobrol dilonje aja yakk
:unyil:

klau di lonje om ntr kg bebas ngomong tntang kampus sndiri soalnya kan nich yg ngomong curhat bebuhan mahasiswa banjar

aldymrvica
08-10-2012, 05:14 PM
wah serem kayaknya nih makrab teknik :takut:

wah wah, kg serem kok om, anak teknik cinta damai :D


pingin datang sih tpi krena udh d bjm jdi malas aza deh :garing:
angkatan 2010 om
bisa nich saling rampok-rampokan data :garing:



makrab teknik tdk serem kok pling kalau berantem ancur kampus ntr :garing:
lgpula di teknik yg ampe mau berantem cuma tambang ama sipil doang sprti waktu bntrok final futsal kmarin :garing:

weh, gak usah diceritan lah hal2 ky gitu :D


kalau cuma mau ngobrol dilonje aja yakk
:unyil:

maap om, kaya kata yg lain, takutnya kalo di lonje, gak bebas ngomongin kampus sendiri

pearlwhy
08-10-2012, 07:43 PM
wah wah, kg serem kok om, anak teknik cinta damai :D



weh, gak usah diceritan lah hal2 ky gitu :D



maap om, kaya kata yg lain, takutnya kalo di lonje, gak bebas ngomongin kampus sendiri
bagus ja kalo cinta damai
asal kada cinta sesama :ngacir:

mesin kg masuk final
klaunya masuk pling2 jg ngikut berantem :garing:
yg berantem juga suporternya
maklum teknik kampusnya yg harimnya sdikit :garing:



klau di lonje om ntr kg bebas ngomong tntang kampus sndiri soalnya kan nich yg ngomong curhat bebuhan mahasiswa banjar

owh kalah bdahulu kah
pantas ae :hihi:
kurang belaian wanita tuh, makanya ganas2 sifatnya :haha:

hidayatdoni
09-10-2012, 06:20 AM
bagus ja kalo cinta damai
asal kada cinta sesama :ngacir:


owh kalah bdahulu kah
pantas ae :hihi:
kurang belaian wanita tuh, makanya ganas2 sifatnya :haha:

asalnya kalah lalu menang n trbalik lgi n mau bentrok deh :garing:
ayo buat yg tak ad kerjaan di teknik sedang ad acara civilphoria
klau mau dtang silakan acaranya gratis kok :garing:

pearlwhy
09-10-2012, 10:34 AM
asalnya kalah lalu menang n trbalik lgi n mau bentrok deh :garing:
ayo buat yg tak ad kerjaan di teknik sedang ad acara civilphoria
klau mau dtang silakan acaranya gratis kok :garing:

biasa aja padahal, paling penontonnya saling panas2-an kalo jadi malah mau bentrok :garing:
acaranya apa itu? :???:

hidayatdoni
09-10-2012, 06:03 PM
biasa aja padahal, paling penontonnya saling panas2-an kalo jadi malah mau bentrok :garing:
acaranya apa itu? :???:
maklum teknik kan penontonnya anarkis udik gitu :garing:
acara ulang tahun teknik sipil
acara puncaknya sih hari minggu klau yg ini pmbukaan acaranya

armuni
05-11-2012, 09:46 PM
Sunyi euy...:rolleyes:

dikirim dari kalimantan menggunakan tapatalk 2

pearlwhy
08-11-2012, 05:14 PM
maklum teknik kan penontonnya anarkis udik gitu :garing:
acara ulang tahun teknik sipil
acara puncaknya sih hari minggu klau yg ini pmbukaan acaranya
namanya jua teknik
lakian kekurangan belaian wanita :hoho:


Sunyi euy...:rolleyes:

dikirim dari kalimantan menggunakan tapatalk 2

makanya diramekan nih :hihi:

hidayatdoni
08-11-2012, 05:57 PM
namanya jua teknik
lakian kekurangan belaian wanita :hoho:



makanya diramekan nih :hihi:

yoi :garing:

ahhh tdk ada semangat nich
hbs liat tmn tanding futsal n ada insiden yg tdk terduga :swt:

pearlwhy
09-11-2012, 12:52 AM
yoi :garing:

ahhh tdk ada semangat nich
hbs liat tmn tanding futsal n ada insiden yg tdk terduga :swt:

kenapa emangnya?
di banjarbaru apa banjarmasin main futsalnya?

hidayatdoni
09-11-2012, 04:00 AM
kenapa emangnya?
di banjarbaru apa banjarmasin main futsalnya?


di bjb
acara tanding futsal yg diselenggarakan angkatan kami
tmn saya ada patah tangan gr2 salah jatuh waktu duel di udara
kg enak hati melihatnya padahal dlm 2 detik lagi pertandingan mau berakhir

pearlwhy
09-11-2012, 05:26 AM
di bjb
acara tanding futsal yg diselenggarakan angkatan kami
tmn saya ada patah tangan gr2 salah jatuh waktu duel di udara
kg enak hati melihatnya padahal dlm 2 detik lagi pertandingan mau berakhir

wedeh dah sampai patah tangan
makanya futsal nih olahraga gak aman
untung ane dah pensiun futsal dari dulu

hidayatdoni
09-11-2012, 05:45 AM
wedeh dah sampai patah tangan
makanya futsal nih olahraga gak aman
untung ane dah pensiun futsal dari dulu

smua olahraga sih ada resikonya tdk ada yang tdk aman dri olahraga:garing:

cokhuai
10-11-2012, 07:09 AM
mantp nih keknya

aldymrvica
13-11-2012, 08:38 PM
ayo, nonton futsal cewek di FT Unlam tiap sore :D
skalian mampir di Bazar tiap jurusan
dalam rangka Dies Natalis FT Unlam

updaterantau
14-11-2012, 02:53 PM
gasan yang mantan D.O unlam pang boleh umpat main disini lah?
soalnya aku DO dari FISIP UNLAM:nangis:
BTW futsalnya mpe tanggal brp?
asyik nih kawa cuci mata sore2:genit:

aldymrvica
15-11-2012, 10:02 PM
gasan yang mantan D.O unlam pang boleh umpat main disini lah?
soalnya aku DO dari FISIP UNLAM:nangis:
BTW futsalnya mpe tanggal brp?
asyik nih kawa cuci mata sore2:genit:

futsalnya sampe hari sabtu rasanya
haha, iya am skalian cuci mata.
tp, dari bbrp hari ini nonton, emang lumayan pank permainannya, seru

allican
18-11-2012, 03:21 PM
cuma anak banjar yg blh ikutan ya?

fahmi_zen
24-11-2012, 12:47 PM
ayo, nonton futsal cewek di FT Unlam tiap sore :D
skalian mampir di Bazar tiap jurusan
dalam rangka Dies Natalis FT Unlam
futsal perempuan ada juga ya d banjar baru tau :bingung:

aldymrvica
09-12-2012, 11:10 PM
futsal perempuan ada juga ya d banjar baru tau :bingung:

iya donk om, akhir2 ini smakin banyak peminatnya
emang ente domisili mana?

zemderella
10-12-2012, 01:46 PM
mantan mahasiswa boleh ae klo bekajal di sini :piso:

alumni unlam angkatan 2007 :fufufu:

aldymrvica
11-12-2012, 08:33 PM
mantan mahasiswa boleh ae klo bekajal di sini :piso:

alumni unlam angkatan 2007 :fufufu:

wah, silahkan kk alumni :D
jurusan mana?

hitsugaya_
08-01-2013, 07:24 PM
urang banjar yangkuliah di jogja nah , adakah disini ?

umay_may1
18-01-2013, 03:51 PM
waaaah orang2 banjar ada komunitas idws nya kah??

hitsugaya_
25-01-2013, 09:46 PM
uma sunyinya kemanaan urangnya ?

dyelewer
01-02-2013, 08:02 PM
ada info lowongan jadi guru bahasa inggris kah ? :hahai:

Ayumi_Shiina
04-02-2013, 10:02 AM
naahh hanyar umpat bgabung ......
salam kenal dari fisip unlam banjarmasin

Mr_barracuda
05-02-2013, 05:31 PM
nah pas banar tetamu buhan banjar
umpat beandak jualan seadanya nh
be jual kaset ps3 ori second nh sdah kda temaini lagi sia-sia mun kada temain akan nh
yg hndak di jual 2 buting ja pang nah MGS4 sama Sleeping dog
mun hndak beminat PM aja lah kekawalan..
betamulangsung bisa jua di kampus FISIP unlam..^^

aldymrvica
05-03-2013, 05:04 PM
waduh, lawas meninggalakan trit ini nah

yg di atas, salam kenal sbrataan, selamat bergabung

hitsugaya_
19-03-2013, 06:16 AM
napa nih yg dibahas ?

apa aja yg digawi bebuhanya nih ?

thedune
08-04-2013, 04:37 PM
adakah nang babiniannya disini umpat bakajal nah ._.

updaterantau
27-04-2013, 08:38 AM
buhan mahasiswa banjar ni apa ja yg digawi di idws?

aldymrvica
01-05-2013, 08:07 PM
napa nih yg dibahas ?

apa aja yg digawi bebuhanya nih ?

mun membahas pelajaran di kampus haja :haha:


adakah nang babiniannya disini umpat bakajal nah ._.

kd katahuan nang mana lakian nang mana binian :hihi:


buhan mahasiswa banjar ni apa ja yg digawi di idws?

macam2 ae mang ae, yang pasti mendonlot pang dulu

hand_of_midas
11-05-2013, 07:57 PM
umpat bekajal disini bubuhannya lah :onegai:

aquazani
22-05-2013, 11:28 PM
wah forumny pina sunyi

apa tadi yang di pandirkan d sini?

suprada
23-05-2013, 12:05 PM
wahh pinanya sunyi nich... 2 tahun kada sing habisan threadnya... :hihi:

umpat bekajal mang lah...
ulun begana di oleien city... :hihi: alumni STMIK bjb
jarang tebuka forum ini, rancak nangkring di IDFL.us soalnya.. :D

aandanari
29-05-2013, 05:34 PM
sudah bkeliling, kadada trit palangka,

paksa ai umpat nongkrong dsni lah kakawanan sbrataan hehehe

dianretnoP
17-06-2013, 02:59 PM
mahasiswa banjar asli, angkatan 2010..handak semester 7 dah di fekon UNLAM. Adakah anak fekon maupun UNLAM di sini? salam kenal~~

dyelewer
19-08-2013, 11:44 AM
mahasiswa banjar asli, angkatan 2010..handak semester 7 dah di fekon UNLAM. Adakah anak fekon maupun UNLAM di sini? salam kenal~~

oh.. dian retno bininya agung ?? :hahai:

dir
19-08-2013, 11:57 AM
tiba2 ni thread nongol di subscribe :malu1:
mampir juga deh, alumni unlam '07 :malu2:

aldymrvica
19-08-2013, 01:33 PM
tiba2 ni thread nongol di subscribe :malu1:
mampir juga deh, alumni unlam '07 :malu2:

:haha:
hilang kmn km dir?

dir
19-08-2013, 01:45 PM
:haha:
hilang kmn km dir?

Ada aldy :panik:
Sibuk sama RL di :malu
Grup watsap gmn?

Dearecht Sent From Tapatalk

aldymrvica
19-08-2013, 06:09 PM
Ada aldy :panik:
Sibuk sama RL di :malu
Grup watsap gmn?

Dearecht Sent From Tapatalk

dah kerja kah skrg?
grup watsap masih, smlm knp keluar? :bingung:

dir
19-08-2013, 07:09 PM
dah kerja kah skrg?
grup watsap masih, smlm knp keluar? :bingung:

udah, baru juga sih :malu:
udah ga ngeh ma obrolannya :XD:
kelamaan vakum :ngacir:

goblin89
19-08-2013, 10:21 PM
:sigh: om dir kelamaan kerja sendiri (ngepet) jadi gitu deh :sigh:

phantomshadow63
24-12-2013, 11:17 PM
pemisi mang lah
onda hndak umpat lalu umpat bekajal juwa
onda mahasiswa tingkat dewa matahari juwa nahh di banjarmasin hohohoho
lagi rami bependeran apa yo disini??

zemderella
26-12-2013, 04:56 PM
wew,
tritnya muncul :ognongol:

salam,ulun alumni fmipa unlam 07 :hi:

kemal212
13-02-2014, 08:28 PM
eii umpat bekajal
atas dewa2 dah pinanya

aldymrvica
16-02-2014, 07:28 AM
wew,
tritnya muncul :ognongol:

salam,ulun alumni fmipa unlam 07 :hi:

kampus sebeleh nih :hihi:


eii umpat bekajal
atas dewa2 dah pinanya

halo om
dewa zeus kah om? :ngacir:

kemal212
16-02-2014, 05:49 PM
bisa jua,
stengah dewa, mahasiswa abadi :oggaring:

doevat
02-03-2014, 11:07 AM
salam nah,,,
lun urang martapura,,,
tapi kuliah di malang,,,

nang suhu2, jagn tpi bully ulun lah,,,
:hihi::hihi::hihi:

AndreOctavianee
07-03-2014, 05:30 PM
Ane sudah kada kuliah lagi pang..
Tapi krna ane suah jua merasai pahit manis jadi mahasiswa, ane umpat bakajal jua lah sanak2 brataan.. :cerutu:
Gasan nang lagi nyusun sekeripsi, ane umpat mendoakan haja, mudah2an kena pas sidang, dosen nya tediam berataan, mbah tu mbari pian2 nilai A, kalo parlu A+ kah.. :sembah:

aldymrvica
07-03-2014, 07:03 PM
salam nah,,,
lun urang martapura,,,
tapi kuliah di malang,,,

nang suhu2, jagn tpi bully ulun lah,,,
:hihi::hihi::hihi:
di malang dimana on?




Ane sudah kada kuliah lagi pang..
Tapi krna ane suah jua merasai pahit manis jadi mahasiswa, ane umpat bakajal jua lah sanak2 brataan.. :cerutu:
Gasan nang lagi nyusun sekeripsi, ane umpat mendoakan haja, mudah2an kena pas sidang, dosen nya tediam berataan, mbah tu mbari pian2 nilai A, kalo parlu A+ kah.. :sembah:

kada kuliah alias sudah lulus :hihi:

AndreOctavianee
07-03-2014, 07:28 PM
kada kuliah alias sudah lulus :hihi:

Bahaha,,sudah lolos dari maut.. :hehe:

doevat
07-03-2014, 09:32 PM
di malang dimana on?

kuliah di UMM nah,,,
tpi, mengontrak di BCT,,,

dimalang jua kah sanak,,???

wenger18
21-03-2014, 10:12 AM
Unlam jer... di banjar baru banjarmasin. sama saja

nur_ihsan
06-04-2014, 06:17 AM
sudah lain mahasiswa lagi nah. alhamdulillah tapi handak bekisahan lawan urang banjar

aldymrvica
06-04-2014, 08:16 AM
kuliah di UMM nah,,,
tpi, mengontrak di BCT,,,

dimalang jua kah sanak,,???

ulun di bjb aja, lulusan unlam :malu:


sudah lain mahasiswa lagi nah. alhamdulillah tapi handak bekisahan lawan urang banjar

silahkan mang :genit:

phantomshadow63
06-04-2014, 08:18 AM
sudah lain mahasiswa lagi nah. alhamdulillah tapi handak bekisahan lawan urang banjar
handak bekesah apa pian mang :ogtanya:

nur_ihsan
06-04-2014, 02:26 PM
ulun di bjb aja, lulusan unlam :malu:



silahkan mang :genit:

ada habar apa nih di banjarbaru? al falah kyp al falah?


handak bekesah apa pian mang :ogtanya:

hahaha. tesalah baca ulun tadi pagi judul trit ini. sangka 'wadah bekesahan' sekalinya 'wadah lesehan'. napang mata kurup2, mana mengejar setoran pulank 100 postingan sekira kawa mendonlot series di idws.
:oggaring:

phantomshadow63
06-04-2014, 02:44 PM
ada habar apa nih di banjarbaru? al falah kyp al falah?

hahaha. tesalah baca ulun tadi pagi judul trit ini. sangka 'wadah bekesahan' sekalinya 'wadah lesehan'. napang mata kurup2, mana mengejar setoran pulank 100 postingan sekira kawa mendonlot series di idws.
:oggaring:
:lol:
btw umpat begabung aja pian di lonje kalimantan,,disana kawa pian nambah post :hehe:

doevat
06-04-2014, 10:32 PM
ulun di bjb aja, lulusan unlam :malu:
napang disupanakan,,,
ulun ja kada sing lulusan nah lagi,,,
talambat nah kuliah,,,
parak haja wan rumah nah,,,
lun di martapura,,,
jadi jua kah sudah tuh Q Mall nya,,,???


ada habar apa nih di banjarbaru? al falah kyp al falah?


haw,,,
alumni alfalah kah pian ne,,,???
alumni tahun berapa,,???
lun bahari samalam disana jua nah,,,

phantomshadow63
07-04-2014, 07:03 AM
napang disupanakan,,,
ulun ja kada sing lulusan nah lagi,,,
talambat nah kuliah,,,
parak haja wan rumah nah,,,
lun di martapura,,,
jadi jua kah sudah tuh Q Mall nya,,,???

haw,,,
alumni alfalah kah pian ne,,,???
alumni tahun berapa,,???
lun bahari samalam disana jua nah,,,
mun Q mall lawas sudah jadinya om :hehe:

nur_ihsan
07-04-2014, 06:17 PM
:lol:
btw umpat begabung aja pian di lonje kalimantan,,disana kawa pian nambah post :hehe:
makasih mang lah rekomendasi wadah ngejangnya. kena bisa ja ulun mehambur kesana

napang disupanakan,,,
ulun ja kada sing lulusan nah lagi,,,
talambat nah kuliah,,,
parak haja wan rumah nah,,,
lun di martapura,,,
jadi jua kah sudah tuh Q Mall nya,,,???



haw,,,
alumni alfalah kah pian ne,,,???
alumni tahun berapa,,???
lun bahari samalam disana jua nah,,,

iyakah?pian alumni tahun berapa?ulun alumni tahun 2008 imbayan buhan chalaf.

doevat
07-04-2014, 09:44 PM
mun Q mall lawas sudah jadinya om :hehe:
bah,,,
saumur2 kada suah lagi nah manjajak Q mall,,,
bagus jua kah dalamnya ngeto,,,


iyakah?pian alumni tahun berapa?ulun alumni tahun 2008 imbayan buhan chalaf.
asrama malik lapan kah bahari,,???
buhan jampingan kalo ikam,,,

phantomshadow63
07-04-2014, 09:59 PM
bah,,,
saumur2 kada suah lagi nah manjajak Q mall,,,
bagus jua kah dalamnya ngeto,,,

asrama malik lapan kah bahari,,???
buhan jampingan kalo ikam,,,
sebujurnya balum pernah kesana jua pang :lol:
tp jar bubuhannya sih lumayan,,yaa daripada gak ada sama sekali... :lol:

nur_ihsan
08-04-2014, 01:38 AM
bah,,,
saumur2 kada suah lagi nah manjajak Q mall,,,
bagus jua kah dalamnya ngeto,,,


asrama malik lapan kah bahari,,???
buhan jampingan kalo ikam,,,

lain. asrama malik 9. pas 2 aliyah jadi ketua asrama malik 7. ikm imbayan buhan sapa?

doevat
08-04-2014, 06:56 AM
sebujurnya balum pernah kesana jua pang :lol:
tp jar bubuhannya sih lumayan,,yaa daripada gak ada sama sekali... :lol:
bwehehe,,,
yahh,,, lumayan lah,,,
mun malam minggu gasan mambawa pacar kujuk2,,,
kada mambawa ka padang sabat haja,,,
:hahai::hahai::hahai:


lain. asrama malik 9. pas 2 aliyah jadi ketua asrama malik 7. ikm imbayan buhan sapa?
sabujurnya aku kada tamat pang,,,
kelas 3 mts ampih aq,,,
aq di malik lapan bahari,,, imbaian ikam jua,,,
nang bandar komik jua bahari di malik lapan,,,
:hehe::hehe::hehe:

nur_ihsan
08-04-2014, 05:36 PM
bwehehe,,,
yahh,,, lumayan lah,,,
mun malam minggu gasan mambawa pacar kujuk2,,,
kada mambawa ka padang sabat haja,,,
:hahai::hahai::hahai:


sabujurnya aku kada tamat pang,,,
kelas 3 mts ampih aq,,,
aq di malik lapan bahari,,, imbaian ikam jua,,,
nang bandar komik jua bahari di malik lapan,,,
:hehe::hehe::hehe:

ikm hendra kah?

phantomshadow63
08-04-2014, 05:59 PM
bwehehe,,,
yahh,,, lumayan lah,,,
mun malam minggu gasan mambawa pacar kujuk2,,,
kada mambawa ka padang sabat haja,,,
:hahai::hahai::hahai:

sabujurnya aku kada tamat pang,,,
kelas 3 mts ampih aq,,,
aq di malik lapan bahari,,, imbaian ikam jua,,,
nang bandar komik jua bahari di malik lapan,,,
:hehe::hehe::hehe:
emang hndak beapa membawai ke padang sabat :bloon:

doevat
08-04-2014, 09:16 PM
ikm hendra kah?
nahh,,,
ingat ja masih sidin wan aku,,,
hahahaha,,,
:haha:

emang hndak beapa membawai ke padang sabat :bloon:
handak bakamih julak aee,,,
:hahai:

phantomshadow63
08-04-2014, 09:25 PM
nahh,,,
ingat ja masih sidin wan aku,,,
hahahaha,,,
:haha:

handak bakamih julak aee,,,
:hahai:
bahh handak bakamih sekalinya :lol:
kupikir hndak :mesum:

nur_ihsan
09-04-2014, 03:59 PM
nahh,,,
ingat ja masih sidin wan aku,,,
hahahaha,,,
:haha:

handak bakamih julak aee,,,
:hahai:

bah buhan bajak laut jua sekalinya. kapten tu nah di rantau kdd sinyal gasan mendonlot

doevat
09-04-2014, 04:35 PM
bahh handak bakamih sekalinya :lol:
kupikir hndak :mesum:
nah,,,,
paham ja kalinya sidin,,,
ulun paham apa yg pian maksudkan,,,
:peluk::peluk::peluk:

bah buhan bajak laut jua sekalinya. kapten tu nah di rantau kdd sinyal gasan mendonlot
bwahahaha,,,
masih mencari buah setan nah kada sing dapatan,,,
siannya ae sidin,,,
napang begana disana ja pang,,,

dianretnoP
12-05-2014, 09:58 PM
oh.. dian retno bininya agung ?? :hahai:

Hyr telihat nah. Baluman pang jd bini. Siapa lah? Angkatan agung kah? Haha

Hanzou_Sama
15-05-2014, 02:45 AM
salam kenal sabarataan

ulun mahasiswa S1 U.K. Maranatha Bandung

ulun jurusan teknik sipil

adakah buhan banjar nang di bandung?

youdie85
23-06-2014, 08:12 PM
Banjar blesteran jawa :peace:

hexa
25-06-2014, 08:51 AM
salam kenal brooo

psyechogenius
25-06-2014, 09:04 AM
Lumaya rame nih,,

ayala13
10-07-2014, 09:53 AM
Lumaya rame nih,,

apanya yg rame gan?